emeliebodilelisabet minus blogg.se.

emelie bodil elisabet. det är jag det. och min blogg har varit en del av mitt liv i snart tre år. lika länge har jag bott i stockholm, och bara för någon månad sedan fyllde jag tjugosex år. jag har läst tv-produktion i två år, och tänker fortsätta att jobba med det. på ett eller annat sätt. jag är inte den som är den. men jag älskar att föra handen genom håret när det nästan torkat helt efter att man tvättat det, men ändå är lite fuktigt och härligt svalt. jag ser också fram emot att fortsätta bo i stockholm, med allt vad det innebär. i samband med att skolan snart tar slut, är det dags för emeliebodilelisabet.blogg.se att bli emeliebodilelisabet.se - snart kommer det att förändras lite här. bloggen kommer såklart att finnas kvar, men jag kommer att addera lite annat nödvändigt såhär när man blir egen företagare. tills dess, stanna kvar. jag gillar er.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0