kick off for allsången.

ikväll är det kick off för allsång på skansen. vi ska roa oss och bli riktigt varma i kläderna inför en härlig säsong. i med att jag på avslutningsfesten förra året roade mig så hårt (eller var det för att de var från 1996) att mina skor gick sönder ser jag väldigt mycket fram emot kvällen! så det får bli byxdress på det!



tonight it's time for allsång på skansens kick-off. we're gonna have dinner and warm up for a great season. since i had so much fun at the final party last year my shoes broke, i'm very much looking forward to tonight!

comments
Postat av: Anonym

cool bild :D

2011-06-09 @ 14:15:09

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0