my room is a junkyard so i throw it all away.

flyttar om två veckor. jo tjena hej vilken ångest. mamma ringde och jämrade sig. "hur ska vi hinna flyttstäda? och hur ska vi få hem allt? jag går runt och tänker på det och får ont i magen. åh emelie. alla dina saker. hur ska detta gå..." ungefär så lät det. så jag slängde tio par skor. och kvitton från 2008. och körscheman från allsång på skansen. och tidningsurklipp i en plastficka märkt med "kan vara bra att läsa någong gång". och bruksanvisningen till min dvd-spelare. dvd-spelare känns ändå rätt 00-tal.

pic.


my god. my room looks like a dump. i've got too much stuff. moving in two weeks that is not a good thing. mum got very upset. saying things like "oh, emelie, all your stuff. how are we gonna get the time to clean the place up. where shall we put everything. oh lord..." so i threw away ten pairs of shoes. receipts from 2008.

comments
Postat av: mamma

Usch jag skäms jag menade inte så illa som det lät

kram

2011-03-22 @ 07:19:41

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0